«Δ» όπως ΔΕΔΗΕ και ΔΗΜΟΣ, η ίδια αδιαφορία…
Μία βδομάδα συμπληρώνεται από το περιστατικό με την κολώνα που έχει γύρει και στηρίζεται σε μία ελιά στην Κοινότητα Παπάγου. Τι κι αν οι περίοικοι έχουν ενημερώσει από την πρώτη στιγμή τον ΔΕΔΗΕ. Τι κι αν έχουν επικοινωνήσει από την πρώτη στιγμή με το Δημαρχείο, η κολώνα εξακολουθεί να στηρίζεται σε αυτό το δυνατό ελαιόδεντρο της φωτογραφίας.
Το συμβάν προκλήθηκε από εργασίες συνεργείων του ΔΕΔΗΕ στην περιοχή. «Θα ενημερώσουμε τον εργολάβο που έχει αναλάβει το έργο» απάντησε η εταιρεία παροχής ρεύματος. «Δεν είναι δική μας αρμοδιότητα» η απάντηση του Δήμου.
Το θέμα με το κακοσυντηρημένο δίκτυο του ΔΕΔΗΕ, των μεγάλων καθυστερήσεων ώστε να ανταποκριθούν τα συνεργεία του, αλλά και την κακή ποιότητα έργων έφερε πριν λίγο καιρό και στο Δημοτικό Συμβούλιο η Δημοτική Σύμβουλος Ν. Χαμηλοθώρη. Με αφορμή την κολώνα στην Περικλέους που βρίσκεται στο ύψος του γηπέδου μπάσκετ. Σε ένα από τα πιο πολυσύχναστα σημεία της πόλης που η κολώνα έχει ανοίξει στην κυριολεξία στα δύο και κανενός δεν φαίνεται να ιδρώνει τ’ αυτί.
Μέχρι να γίνει το ατύχημα! Τότε θα αναζητούνται οι ευθύνες όπως συχνά γίνεται στην Ελλάδα.
Περικλέους, Χολαργός
Ο δήμος είναι υπεύθυνος στη διατήρηση σε καλή κατάσταση όλων των δικτύων εντός των ορίων του. Σίγουρα όχι ο ίδιος με δικά του μέσα να επισκευάζει, αλλά να ενημερώνει άμεσα, να παρακολουθεί την προώθηση και να πιέζει για την επίλυση του προβλήματος.
Ο δήμαρχος στην ερώτηση που δέχθηκε απάντησε:
«Ξέρετε, οι εργολάβοι του ΔΕΔΔΗΕ, που είναι αρμόδιος γι' αυτά τα ζητήματα, είναι κάκιστοι εργολάβοι. Είναι εργολάβοι που ανοίγουν τρύπες και τις μαζεύουν μαζί για οικονομίες κλίμακος και εμφανίζονται και τις κάνουν όλες μαζί… Μπορεί να είναι και δύο μήνες, μπορεί να είναι και τρεις μήνες, μπορεί να είναι και πέντε μήνες η αντικατάσταση κάποιας κολώνας... Κάθε πρόβλημα το οποίο έρχεται στο Δήμο αυτόματα, την ίδια μέρα έχει δοθεί εντολή από εμένα στο μηχανικό της Τεχνικής Υπηρεσίας να στέλνει ενημέρωση στο ΔΕΔΔΗΕ».
Μέχρι εκεί!...
Σύρου, Χολαργός